Wednesday 27 April 2011

Alhamdulillah...


Alhamdulillah... Syukur Ya Allah atas nikmat ketenangan yang kau berikan padaku malam ini... semoga nikmat ini akan berpanjangan selamanya... kurniakanlah aku ketabahan hati Ya Allah... berikan aku kekuatan untuk lalui semua ini... mungkin ini caranya membasuh dosa-dosa aku yang lalu... aku redha Ya Allah... segala yang Kau berikan adalah yang terbaik untukku Ya Rahim... hanya Kau tempat aku berlindung Ya Rahman... terima kasih atas segala nikmat yang Kau kurniakan selama ini padaku... aku insan lemah yang seringkali alpa dan lalai...terima kasih kerana selalu sedarkan aku dari mimpi yang panjang... semoga aku akan dapat teruskan hidup dengan tabah... semoga akan ada bahagia untukku di hadapan... aku akan terus menanti... aku yakin... bahagia itu ada... InsyaAllah... :)

2 comments:

Aku Islam said...

‎"Man lam yaskuril kalil lam yasykuril katsir" - siapa yg tidak mensyukuri nikmat yg sedikit,dia tidak akan mensyukuri yg banyak.. semoga tuan blog sentiasa mendapat perasaan bahagia itu dgn kesyukuran.. :)

http://akuislam.com/blog/renungan/kemanisan-iman-itu/#axzz1KcxZIFL3

Puteri Syahadah said...

terima kasih saudara naim...insyaAllah nikmat ini sgt2 disyukuri...terima kasih utk peringatan itu...semoga Allah meredhai saudara... :)